قیمت ارزان فورجینگ میلگرد

قیمت ارزان فورجینگ میلگرد

فورجینگ میلگرد، یکی از روش های جوشکاری سر به سر میلگرد ها می‌باشد که دارای مزایای بسیاری است، قیمت ارزان فورجینگ میلگرد، یکی از مزایای این نوع جوشکاری به شمار می‌رود. اجرای فورجینگ میلگرد توسط گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا در سراسر کشور، با ارزان ترین قیمت صورت می‌گیرد. فورجینگ میلگرد، علاوه بر قیمت ارزان، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد.

از جمله آن ها می‌توان به: کاهش مصرف میلگرد و به تبع آن کاهش تولید ضایعات، امکان بازیافت و استفاده مجدد از ضایعات و باقی مانده های میلگرد در عملیات جوش فورجینگ میلگرد، حجم کم تولید شده در قسمت اتصال و جوش سر به سر میلگرد ها که باعث سبکی وزن و سهولت بتن ریزی می‌شود.

سرعت بالای انجام عملیات فورجینگ میلگرد، امکان اجرای فورجینگ میلگرد در محیط کار های کوچک، آسانی کار با دستگاه فورجینگ و عدم پیچیدگی آن و …، اشاره کرد. مقاومت بالا و قیمت ارزان فورجینگ میلگرد، این عملیات را به یک عملیات کاربردی و پر طرفدار تبدیل کرده است که نسبت به دیگر روش های جوشکاری میلگرد ها، دارای برتری می‌باشد.

عوامل موثر بر قیمت فورجینگ میلگرد

عواملی که بر قیمت فورجینگ میلگرد تاثیر می‌گذارند، عواملی نظیر: ارتفاع، قطر و سایز میلگرد های جوش خورده، تعداد میلگرد های جوش خورده، هزینه گاز های مصرفی مانند استیلن و اکسیژن، هزینه تهیه دستگاه فورجینگ، هزینه کالیبراسیون دستگاه فورجینگ میلگرد، تست کنترل کیفیت، هزینه گواهی تاییدیه از آزمایشگاه تخصصی فورجینگ میلگرد، هزینه تیغه برشی که در اجرای فورجینگ میلگرد مصرف می‌شود.

دستمزد کارکنان دارای مهارت لازم برای اجرای عملیات فورجینگ میلگرد و هزینه‌ ای که برای استهلاک و تعمیر دستگاه فورجینگ خرج میشود، می‌باشند. فورجینگ میلگرد نسبت به دیگر روش های جوشکاری میلگردها، دارای قیمت نهایی ارزان تری بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

علت قیمت ارزان فورجینگ میلگرد

اجرای عملیات فورجینگ میلگرد، کار سخت و پیچیده ای نیست. دستگاه فورجینگ میلگرد اسکای بوش، تمام اتوماتیک بوده و ساختار پیچیده ای ندارد؛ بدین منظور که کار با دستگاه فورجینگ آسان است و تنها دقت کافی در اجرای عملیات نیاز می‌باشد. نیروی انسانی زیادی برای اجرای فورجینگ میلگرد نیاز نیست، که این امر یکی از دلایل قیمت ارزان فورجینگ میلگرد می‌باشد.

از طرف دیگر علت قیمت ارزان فورجینگ میلگرد، زیر نظر اتحادیه بودن این صنعت و تعیین قیمت توسط صنف جوشکاری می‌باشد. قیمت ارزان فورجینگ میلگرد، نباید به علت پایین بودن کیفیت جوش میلگرد باشد و باید تمامی نکات برای حفظ کیفیت آن رعایت شود؛ چرا که از این میلگرد ها در ساختمان سازی و ساخت و ساز های مهم استفاده می‌شود و کنترل کیفیت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.