قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد

قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد

دستگاه جوش فورجینگ میلگرد در این مرکز با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای ارائه می گردد. از آن جایی که بسیاری از سازندگاه پروژه های ساختمانی به صورت وسیعی با این عملیات سروکار داشته و نیاز به انجام جوش فورجینگ سر به سر میلگرد دارند، نیاز به تهیه دستگاه جوش فورجینگ میلگرد با قیمت مناسبی دارند تا بتوانند به دفعات از آن استفاده نمایند. جوش سر به سر میلگرد، به پروسه ای می گویند که در طی آن دو سر دو میلگرد به یکدیگر متصل می شوند و جهت استحکام بخشیدن و تقویت فونداسیون و ستون ها و بتن در سازه مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه دستگاه جوش فورجینگ میلگرد

دستگاه جوش فورجینگ میلگرد که با قیمت های متنوعی در بازار وجود دارد، در طی سه مرحله عملیات جوش را انجام می دهد. مرحله ابتدایی جوش فورجینگ میلگرد برش دو سر میلگرد ها می باشد زیرا هر گونه آثار آلودگی، له شدگی، زنگ زدگی، ناصافی، خلل و فرج در دو سر میلگرد ها باعث مردود شدن جوش فورجینگ می گردد و آن را شکننده و بی کیفیت می سازد. باید این نکته را مد نظر قرار داد که نمی توان برای این برش از دستگاهی مانند فرز استفاده نمود و تنها می توان از دستگاه برش سرد استفاده نمود.

مرحله بعدی جوش فورجینگ میلگرد با استفاده از دستگاه که در قیمت های گوناگونی در دسترس می باشد، حرارت دادن به دو سر میلگرد تا دمای معنی می باشد که دو سر حالت و فرم خمیری پیدا نمایند. دو کپسول اکسیژن و استیلن در برخی از دستگاه ها برای انجام این فرایند در نظر گرفته شده است که ایجاد اشتعال می نمایند. در برخی از دستگاه جوش فورجینگ میلگرد با قیمت های نسبتا بالاتر، به جای استفاده از کپسول گاز از نیروی برق برای ایجاد حرارت استفاده می گردد.

پس از این مراحل دو سر میلگرد را به کمک پمپ هیدرولیکی به یکدیگر فشرده می سازند تا دو سر میلگرد که نرم و خمیری شده اند با یک نیروی هیدرولیکی یکدیگر متصل گردند. این پمپ هیدرولیکی به طور معمول در غالب دستگاه های جوش فورجینگ میلگرد با قیمت های مختلف موجود می باشد.

اجزاء دستگاه جوش فورجینگ میلگرد

یک دستگاه جوش فورجینگ میلگرد از اجزاء گوناگونی تشکیل شده است که کیفیت آن ها عاملی مهم در تعیین قیمت دستگاه می باشد. یک دستگاه جوش فورجینگ میلگرد به طور معمول شامل اره برش میلگرد به روش سرد می باشد، که سایز و جنس اره و تیغه بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد تأثیر دارد. همچنین از اجزاء دیگر این محصول می توان به پمپ هیدرولیک دستگاه اشاره کرد که در انواع بسیار متنوعی موجود می باشد.

گیره نگهدارنده میلگرد از اجزاء دیگر دستگاه جوش فورجینگ میلگرد می باشد که دارای پیچ هایی تثبیت کننده و زاویه گیری در ابعاد گوناگون می باشد. نوع و کیفیت این قطعات و متریال به کار رفته در آن ها نیز از عوامل مؤثر بر قیمت می باشند. یکی از متنوع ترین قطعات این محصولات نازل و حلقه آتش می باشد که با توجه به سایز انواع میلگرد ها، قطرها و ابعاد گوناگونی داشته و در بازار موجود می باشند. جنس این قطعات نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد

دستگاه های جوش فورجینگ میلگرد موجود در بازار در انواع بسیار متنوعی با قابلیت های گوناگونی در دسترس می باشند که قیمت های مختلفی به نسبت امکاناتشان دارند. از عوامل تأثیر گذار بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد، خودکار یا نیمه خودکار بودن دستگاه می باشد. هر چقدر مراحل انجام جوش فورجینگ میلگرد کمتر نیاز به نیروی انسانی داشته باشد و با استفاده از دستگاه باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد تمام اتوماتیک از قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد نیمه اتوماتیک بیشتر خواهد بود. در برخی از موارد تمامی مراحل جوشکاری را می توان از راه دور و بدون دخالت نیروی انسانی و اپراتور انجام داد. عامل تأثیر گذار دیگر بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد کشور سازنده آن می باشد. برخی از گران قیمت ترین انواع دستگاه جوش فورجینگ میلگرد به طور مثال متعلق به کشور آلمان می باشند.

موارد دیگری که در قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد نقش تعیین کننده ای دارد، اجزاء تشکیل دهنده این دستگاه ها می باشد. نوع اجزاء، سایز آن ها، متریال به کار رفته در آن ها و موارد دیگر همگی بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد اثر می گذارند.

علاوه بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ میلگرد، کیفیت و استحکام آن نیز دارای اهمیت می باشد. هر چقدر این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد، عمر و ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت و صرفه اقتصادی آن بیشتر است. به همین دلیل نباید کیفیت را فدای قیمت کرد و باید تمامی جوانب را پیش از خرید در نظر گرفت. جهت خرید این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا، با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل فرمائید.