دستگاه جوش فورجینگ ارزان

دستگاه جوش فورجینگ ارزان

در این مرکز دستگاه جوش فورجینگ با قیمت ارزان و کیفیت بالا به متقاضیان ارائه می گردد. جوش فورجینگ گونه ای از اتصال جوش سر به سر میلگرد می باشد که کاربرد اصلی آن در فونداسیون ها و ستون های سازه های ساختمانی می باشد. از آن جایی که مقیاس کار و استفاده از میلگرد در پروژه های ساختمانی فراوان می باشد، تهیه یک دستگاه جوش فورجینگ ارزان برای انجام این عملیات امری هوشمندانه و مقرون به صرفه می باشد.

جوش فورجینگ سر به سر میلگرد، حدود 20 تا 30 درصد در مصرف میلگرد در ستون ها و فونداسیون بنا صرفه جویی می نماید و از میلگردهای غیر قابل مصرف در روش های دیگر که از لحاظ طولی یکسانی ندارند، نیز می توان استفاده کرد. به همین دلیل با تهیه یک دستگاه جوش فورجینگ ارزان می توان پروژه های ساختمانی را با هزینه به مراتب ارزان تری به انجام رساند.

هر چقدر مقیاس پروژه های ساختمانی و تعداد آن ها بیشتر باشد، تهیه یک دستگاه جوش فورجینگ ارزان امری به صرفه تر برای صاحبان پروژه ها خواهد بود و با توجه به نرخ رو به رشد قیمت میلگرد همراه با نوسانات اقتصادی و قیمت ارز، مقرون به صرفه تری خواهد بود. نکته ای که وجود دارد، کیفیت مناسب و مطلوب دستگاه جوش فورجینگ در کنار ارزان بودن آن است.

اجزاء دستگاه جوش فورجینگ

دستگاه جوش فورجینگ با توجه به شرکت سازنده و عملکرد و نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بودن خود، قیمت های گوناگونی دارند و از نمونه های ارزان تا گران قیمت در میان آن ها پیدا می شود. ارزان قیمت بودن دستگاه جوش فورجینگ به معنی پایین بودن کیفیت آن نمی باشد. بلکه برخی از انواع دستگاه جوش فورجینگ امکانات کمتری داشته ولی کیفیت بالا و ساختار محکمی دارند و برخی که امکانات متنوع تری چون کنترل از راه دور و تمام اتوماتیک انجام دادن جوش فورجینگ سر به سر میلگرد در تمامی مراحل دارند، قیمت بالاتری دارند. با این وجود به طور معمول اغلب انواع دستگاه جوش فورجینگ از انواع ارزان تا گران قیمت شامل این اجزاء می گردند.

اره یا دستگاه برش سرد، یکی از ابزار مورد نیاز جهت جوش سر به سر میلگرد می باشد که با قیمت ارزان موجود می باشد. جهت انجام عملیات فورجینگ، نیاز است تا دو سر میلگرد کاملا صاف بدونن آلودگی و زنگ زدگی یا اکسیداسیون و هیچ گونه خلل و فرج و ناصافی باشد. از سویی دیگر دو سر میلگرد را نباید با ابزاری مانند فرز برش داد زیرا جوش فورجینگ را بی کیفیت و مردود می نماید.

قیمت دستگاه جوش فورجینگ ارزان

یکی دیگر از اجزاء دستگاه جوش فورجینگ گیره نگهدارنده میلگرد یا کلمپ می باشد که در انواع ارزان نیز موجود می باشند. این قطعه به طور معمول از یک فک ثابت و یک فک متحرک تشکیل شده است که دو میلگرد را در یک راستا و در روبروی یکدیگر قرار می دهد. این نگهدارنده قابلیت نگهداشتن دو میلگرد را هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی دارد و در دستگاه جوش فورجینگ ارزان نیز موجود می باشد.

پمپ هیدرولیک یکی دیگر از اجزاء دستگاه جوش فورجینگ می باشد که در انواع ارزان دستگاه نیز وجود دارد. این پمپ هیدرولیک وظیفه فشردن دو سر میلگرد را به یکدیگر در زمان خمیری شدن به عهده دارد. این پمپ به کمک جابجا شدن روغن با فشار در میزانی خاص عمل نموده و دو سر میلگرد را با فشار معینی به هم می فشرد.

مشعل و لوله اختلاط گاز بخش دیگری از دستگاه جوش فورجینگ می باشد که در انواع ارزان و گران موجود می باشد. این بخش دو گاز اکسیژن و استیلن را که در دو کپسول قرار دارند با یکدیگر مخلوط و می سوزاند. شیر قابل تنظیمی در مجرای مربوط به هر کدام وجود دارد که میزان گاز را تنظیم می نماید.

نازل و حلقه آتش نیز جزئی دیگر از دستگاه جوش فورجینگ می باشند که در این مرکز با قیمتی ارزان به متقاضیان ارائه می گردد. این نازل شعله ایجاد شده حاصل از گاز های اکسیژن و استیلن را به صورت یکنواخت بر روی نقطه اتصال ایجاد می نماید. این قطعه به شکل دایره شکل می باشد که اطراف ناحیه فورج را احاطه می نماید.

قیمت دستگاه جوش فورجینگ

قیمت دستگاه جوش فورجینگ به عوامل متعددی بستگی دارد. نخستین عامل اثرگذار بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ کشور سازنده آن می باشد. برندی که آن را تولید کرده است. عامل دیگری که بر قیمت دستگاه جوش فورجینگ تأثیر دارد. میزان خودکار و اتوماتیک بودن آن است.

هر چقدر مراحل انجام جوش فورجینگ سر به سر میلگرد نیاز به مهارت و کاربری نیروی انسانی کمتری داشته باشد و به صورت خودکار انجام گردد، قیمت دستگاه بیشتر خواهد بود. جنس قطعات، تعداد اجزاء و نوع آن ها و عوامل متعدد دیگر همگی در قیمت دستگاه جوش فورجینگ نقش دارد. جهت سفارش این محصول با قیمت ارزان و مقرون به صرفه با این مرکز تماس حاصل فرمائید.