نمایندگی فورجینگ اسکای بوش تحت لیسانس آلمان

نمایندگی فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان

گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا، تنها نمایندگی فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان است که صاحب امتیاز اولین دستگاه فورجینگ تمام اتوماتیک و بی سیم اسکای بوش تمام آلمانی می‌باشد. اسکای بوش، برترین تکنولوژی های فورجینگ را دارا است و نمونه دستگاه فورجینگ منحصر به فردی را به ثبت رسانده است.

ابداع یک تکنولوژی موفق و به روز فورجینگ در ایران و جهان، یک تحول است که گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا موفق به انجام آن شده‌است. دستگاه فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان دستگاهی است که سر به سر میلگرد ها را به یکدیگر جوش زده و فورج می‌کند. این اتصال با کیفیت بالا انجام می‌شود و دارای استحکام و مقاومت بالایی می‌باشد. از این میلگرد های فورج شده می‌توان در ساخت و ساز ها استفاده کرد و مقاومت سازه و امنیت آن را افزایش داد.

خدمات نمایندگی فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان

همانطور که گفته شد تنها نمایندگی فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان بر عهده گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا می‌باشد؛ این گروه صنعتی موفق شده است در زمینه فورجینگ، انقلابی بر پا کند و در این راستا خدماتی ارائه دهد:

اجرای فورجینگ میلگرد ها در سراسر نقاط ایران، با نمایندگی دستگاه فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان به همراه مناسب ترین قیمت ممکن.

ارائه مشاوره رایگان به مشتریان و انجام تست فورجینگ در محل اجرای پروژه به منظور اطمینان آن ها.

ارائه سرتیفیکیت بین المللی و گواهینامه های معتبر فورجینگ، به همراه تیم آموزشی حرفه ای و آموزش کاملا رایگان.

دارای تیم پشتیبانی با جوابگویی ۲۴ ساعته در کل روزهای هفته.

اجرای کنترل کیفیت جوش فورجینگ و انجام تست هایی با آخرین استاندارد های ژاپن، آمریکا، اروپا و ایران، به منظور سنجش کیفیت جوش در محل اجرای پروژه فورجینگ.

دارای آزمایشگاه تخصصی فورجینگ و ارائه تست ها با آخرین استاندارد ها در آزمایشگاه، ارائه تاییدیه و گواهی معتبر به همراه شرح کامل کیفیت جوش.

نمایندگی فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان ، نمایندگی دستگاه فورجینگی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می‌باشد. از جمله این ویژگی ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان ، دستگاه تمام اتوماتیکی است که بدون دخالت انسان و به صورت کاملا خودکار، کار می‌کند؛ برای مثال: با انتخاب سایز میلگرد در صفحه نمایشگر دیجیتالی، میزان فشار مورد نیاز برای فورج میلگرد به آن اعمال می‌شود.

پمپ تمام اتوماتیک موجود در دستگاه فورجینگ، در هنگام نیاز به صورت خودکار فشار روغن را پمپاژ می‌کند. دستگاه فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان، دستگاهی است که به صورت بی سیم و از راه دور کنترل می‌شود. این سیستم برای اولین بار در جهان، بر روی دستگاه فورجینگ اسکای بوش ساخت آلمان تعبیه شده است.