فروش دستگاه جوش سر به سر میلگرد

فروش دستگاه جوش سر به سر میلگرد

فروش دستگاه جوش سر به سر میلگرد اسکای بوش تمام آلمانی دارای استاندارد، با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین هزینه توسط گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا صورت می‌گیرد. دستگاه جوش سر به سر میلگرد، یکی از روش ها برای جوشکاری فلزات می‌باشد که به علت سرعت اجرای بیشتر، مقاومت بالا تر و هزینه نهایی کم تر نسبت به دیگر روش های جوشکاری فلزات پر فروش تر بوده و بیشتر مورد توجه افراد در صنعت فورجینگ قرار گرفته است.

دستگاه جوش سر به سر میلگرد، با ویژگی های خاصی مانند کنترل از راه دور، تمام اتوماتیک بودن دستگاه، صفحه نمایشگر دیجیتالی، پمپ هیدرولیک هوشمند، دقت پمپ بالا، هولدر هوشمند و …، به فروش می‌رسد. دستگاه جوش سر به سر میلگرد، با نمونه های مشابه داخلی و خارجی متفاوت بوده و از ویژگی های برتری برخوردار می‌باشد.

جوش سر به سر میلگرد

جوش سر به سر میلگرد، روشی است که در آن سر به سر میلگرد ها را به یکدیگر جوش داده و متصل می‌کنند. در ابتدا سر به سر میلگرد ها را از آلودگی و ناخالصی ها می‌زدایند و آن ها را تا زمانی که پلاستیکی شوند، حرارت می‌دهند. سر به سر میلگرد های پلاستیکی شده را با فشار بالا به هم متصل کرده و فورج می‌دهند.

دستگاه جوش سر به سر میلگرد به صورت تمام اتوماتیک، مراحل ذکر شده را انجام داده و میلگرد هایی با کیفیت بالا تحویل می‌دهند. برای ساخت میلگرد های فورج شده با کیفیت و مناسب برای استفاده در ساخت و ساز ها، ست کامل جوش سر به سر میلگرد به فروش می‌رسد.

مزایای استفاده از دستگاه جوش سر به سر میلگرد

زمان اجرای جوش سر به سر میلگرد ها توسط دستگاه تمام اتوماتیک، نسبت به دیگر روش ها کمتر بوده و دارای سرعت بالاتری می‌باشد. فعالیت دستگاه جوش سر به سر میلگرد به عوامل محیطی و شرایط جوی بستگی ندارد و میلگرد ها دچار آسیب نمی‌شوند. هزینه نهایی جوش سر به سر میلگرد ها کاهش یافته و با قیمت ارزان تری تمام می‌شود. کیفیت جوش سر به سر میلگرد ها افزایش یافته و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می‌شود.

به علت نشان دادن میزان فشار داخل مخزن ها و میزان خروج آن ها بر روی صفحه نمایشگر دیجیتالی، کنترل گاز ها امکان پذیر می‌شود‌‌. دستگاه جوش سر به سر میلگرد، به صورت تمام اتوماتیک فورج میلگرد ها را انجام می‌دهد و بی دقتی نیروی انسانی منجر به خسارات و کاهش کیفیت میلگرد ها نمی‌شود. دستگاه جوش سر به سر میلگرد ها، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به فروش می‌رسد.