دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش

جوش فورجینگ میلگرد، یکی از روش های جوشکاری فلزات است که طی فرایند حرارت دهی، فولاد ها به حالت خمیری در آمده و سپس توسط دستگاه اعمال فشار، به یکدیگر جوش خورده و متصل می‌شوند. برای جوش سر به سر میلگرد ها، روش های زیادی وجود دارد که بهترین و کاربردی ترین آن ها، روش جوش فورجینگ می‌باشد.

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش که تحت لیسانس آلمان می‌باشد، یک دستگاه خاص و منحصر به فرد با کیفیت تمام آلمانی، برای فورجینگ میلگرد ها است که تنها امتیاز آن متعلق به گروه صنعتی کیهان ابزار مبنا می‌باشد. دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، یک دستگاه متفاوت از دستگاه های مشابه دستگاه های چینی موجود در ایران می‌باشد که توسط ژاپن ساخته شده است. دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش نسبت به دیگر دستگاه های جوشکاری میلگردها، از ویژگی ها و مزایای بیشتری برخوردار است و نمونه منحصر به فرد و بی مانندی می‌باشد.

ویژگی های دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، یک دستگاه با ویژگی های منحصر به فرد زیر می‌باشد:

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، دارای کنترل بی سیم می‌باشد؛ بدین منظور که قابلیت جوش و اتصال فورجینگ میلگرد ها، با کنترل از راه دور و با یک پنل سیستم یا تلفن همراه وجود دارد. این ویژگی برای اولین بار در در کل جهان در دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش ابداع شده است.

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، یک دستگاه تمام اتوماتیک می‌باشد که می‌توان گفت: در دستگاه، به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی، میلگرد های فونداسیون به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین میلگرد های ستون ها که برای بتن ریزی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بدون نیاز به کپسول و با تکنولوژی القایی به یکدیگر متصل می‌شوند.

سیستم های دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش

دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، دارای سیستم هایی می‌باشد که برای اولین بار در دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش تعبیه شده اند. از جمله این سیستم ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم SOFT STAR

این سیستم در دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش به هنگام روشن شدن، به منظور جلوگیری از ورود بار اضافی به شبکه برق موتور، مقدار بار ورودی را به حداقل می‌رساند و کاهش می دهد.

سیستم KICK BACK STOP

اگر دستگاه در قطعه کار گیر کند، این سیستم از زدن ضربه دستگاه ممانعت به عمل می‌آورد.

سیستم RESTART PROTECTION

اگر هنگام اتصال دستگاه به برق دستگاه شروع به کار کند، احتمال پیشامد خطر برای افراد وجود دارد؛ این سیستم از روشن شدن خودکار دستگاه پس از اتصال به برق جلوگیری می‌کند.

سیستم OVER PROTECTION

این سیستم به منظور افزایش دوام موتور، وظیفه خاموش کردن دستگاه را زمانی که بار اضافی و به تبع آن فشار زیادی به دستگاه وارد می‌شود، به صورت خودکار بر عهده دارد.

سیستم کنترل لرزش

سیستم کنترل لرزش در دستگاه جوش فورجینگ اسکای بوش، وظیفه کنترل سرعت دستگاه را در ۶ حالت متفاوت بر عهده دارد.